Menu close2

Verzenden & Retourneren

Levering & Verzendkosten

Wat is de levertijd?

Alle bestellingen geplaatst vóór 23:30 uur (m.u.v. zaterdag) worden diezelfde dag verzonden en de volgende dag bezorgd door pakketbezorger DHL (Nederland) en PostNL (België). Wij hebben een zeer grote voorraad, waardoor wij een grote leverbetrouwbaarheid kunnen garanderen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat een product echter niet voorradig is. Wij zullen er in dat geval alles aan doen uw pakket alsnog zo snel mogelijk te leveren.

Onze pakketbezorgers hebben ook een grote mate van leverbetrouwbaarheid en vrijwel alle pakketten zullen binnen 24 uur worden geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat dit niet lukt. Beautyfabs heeft hier helaas geen invloed op.

Werkwijze voor bestellingen met artikelen die niet voorradig zijn

Wij verzenden onze pakketten altijd zodra deze compleet zijn. Mocht een product niet op voorraad zijn, wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd. De levering kan dan enkele dagen vertragen. In sommige gevallen zorgen wij voor een deellevering. Dit doen wij wanneer een artikel na een aantal dagen nog niet leverbaar is bij de leverancier. U ontvangt de niet-voorradige artikelen op een later moment.

Pakketbezorger DHL en PostNL
 
Zodra uw bestelling aan pakketbezorger DHL of PostNL is overhandigd wordt automatisch een e-mail verstuurd met hierin de gegevens om de zending te kunnen volgen. Kunt u het pakket niet op het aangegeven tijdstip in ontvangst nemen, dan laat de pakketbezorger een briefje achter in uw brievenbus. Hierop staan de contactgegevens van DHL of PostNL. Desgewenst wordt het pakket nogmaals bezorgd op het afgesproken tijdstip of bij een DHL / PostNL vestiging.

Buitenland 

Voor België hebben wij een speciale website: www.beautyfabs.be, welke geheel op België ingericht is. Ook telefonisch zijn wij in België te bereiken op: 085-1305925 en per mail op: klantenservice@beautyfabs.nl

Verzendkosten

Bij een minimum bestelbedrag van € 40,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht voor zowel zendingen binnen Nederland en naar Belgïe. Bij bestellingen tot €40,- rekenen wij € 5,95 verzendkosten per zending. 

Pakket niet ontvangen?

Heeft u binnen drie werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail uw bestelling niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer: 085-1305925  (werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur) of per e-mail: klantenservice@beautyfabs.nl Wij starten dan een onderzoek naar de zending.

 

Service, Garantie & Retourneren Beautyfabs

Algemene vragen of klachten

Voor vragen zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar:
Telefoon: (085)1305925 (werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur) 
E-mail: klantenservice@beautyfabs.nl

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: (085)1305925 (werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur). E-mail: klantenservice@beautyfabs.nl.
Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen het probleem direct met u op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

Op alle elektronische producten heeft u ten minste één jaar garantie. Wanneer u een defect product retour wilt sturen adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice voor de vervolgprocedure en de pakbon van uw bestelling hierbij te bewaren. Uw melding wordt binnen 4 dagen na ontvangst in behandeling genomen.

Mocht u een defect product moeten retourneren willen wij u vragen het pakket voldoende te frankeren. Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Beautyfabs worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Ook is het niet mogelijk producten te retourneren waarbij de sealing/zegel is verbroken.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heeft u online een product aangeschaft en het voldoet niet aan uw verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. U dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij de vervoerder). Het product moet in verkoopbare staat zijn en in originele verpakking verkeren. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. Tevens is het retourneren van styling tools, zoals stijltangen, krultangen en haardrogers om hygiënische redenen niet mogelijk wanneer deze zijn gebruikt. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst zal Beautyfabs het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening, exclusief de verzendkosten die zijn gemaakt.

Verpak het artikel goed en stuur het pakket retour met een kopie van de aankoopfactuur voor een snelle verwerking.

Beautyfabs
T.a.v. afdeling klantenservice 
Kerkeplaat 11 
3313 LC Dordrecht